آتل فایبرگلاس مانع سرماخوردگی یک نوزاد در مشهد شد

بررسی سال 2018 از مطالعات منبع معتبر در مورد درمان اولیه در مفاصل انگشت و شست نشان داد که درمان‌ها با آتل فایبرگلاس انگشت ممکن است به کاهش درد و بهبود قدرت نیشگون گرفتن کمک کند.

نویسندگان این بررسی هیچ تفاوت قابل توجهی بین مزایای دستگاه های ارتوتیک سفارشی یا آماده برای استفاده پیدا نکردند.

متخصصان مراقبت های بهداشتی آتل انگشت را به عنوان یک درمان مستقل برای آرتریت توصیه نمی کنند. در عوض، آنها استفاده از آنها را همراه با سایر تکنیک های مدیریتی مانند فیزیوتراپی و دارو پیشنهاد می کنند.

پزشکان معمولاً وقتی انگشت آسیب دیده مانند انگشت چکشی دارد، آتل زدن را توصیه می کنند. این نوع آسیب زمانی اتفاق می افتد که فرد به تاندونی که انگشت یا شست را صاف می کند آسیب می زند.

آکادمی جراحان ارتوپدی آمریکا (AAOS) خاطرنشان می کند که آتل های انگشت می توانند به صاف و پایدار نگه داشتن انگشت در حین بهبود کمک کنند.

طبق AAOS، افراد باید به مدت 8 هفته به طور مداوم از آن استفاده کنند، از جمله هنگام حمام کردن. پس از استحمام، فرد باید آتل را برداشته و اجازه دهد تا خشک شود.

در حالی که خشک می شود، آنها باید انگشت خود را صاف نگه دارند تا از طولانی شدن زمان بهبودی جلوگیری کنند.اسپاستیسیتی اغلب با استفاده از آتل یا ارتز درمان می شود.

آتل ها را می توان هم برای اسپاستیسیتی اندام فوقانی و هم برای اسپاستیسیته اندام تحتانی استفاده کرد و می تواند در حمایتی که ارائه می دهد پویا یا ایستا باشد. آتل ها هم به عنوان اقلام انباری و هم به صورت سفارشی بسته به نیاز در دسترس هستند.