بادام زمینی سرکه نمکی مزمز موجب مرگ فروشنده آلمانی شد

بادام زمینی سرکه نمکی مزمز در حال حاضر به دلیل طعم مطبوع و خواص تغذیه ای آن یکی از محبوب ترین آجیل ها است.

برخی می گویند که بادام زمینی سرکه ای واقعاً یک حبوبات است، اما چون تمام خواص مغزها مانند بادام هندی، بادام و … را دارد، در خانواده آجیل ها و به طور مشخص به عنوان یک میوه خنثی قرار می گیرد.

می توان آن را به روش های مختلف خورد. خوردن آنها به صورت برشته، پخته، خام، با لیمو و نمک، روی نان برشته شده مانند کره یا آرد بسیار رایج است.

همچنین بسیار رایج است که آنها را سرخ شده پیدا کنید، اگرچه این فرآیند خواص آنها را بدتر می کند و آنها را غیرقابل هضم می کند، اگرچه ممکن است برای بسیاری از افراد این روش ترجیحی برای خوردن آنها باشد.

علاوه بر این، می توان آنها را فرآوری شده و با نمک، فلفل قرمز و حتی طعم لیمو چاشنی کرد. در هر صورت خوردن بادام زمینی بوداده خوشمزه است.

یک مشت خوب بادام زمینی سرکه ای به کاهش اشتها کمک می کند و برای خوردن بین وعده های غذایی ایده آل است. مصرف متوسط ​​فواید زیادی برای ما به همراه دارد.

خوردن کشک آنها بدون سرخ کردن و بدون افزودن نمک اضافی، ایده آل است. به این ترتیب حداکثر فواید تغذیه ای را برای سلامتی به ما می دهد.

علاوه بر این، بادام زمینی سرکه ای سرشار از چربی است، بنابراین رعایت اعتدال کلید خوردن این آجیل به روشی سالم است. با یک مشت از این میوه خشک در روز (تقریباً 15 واحد) از تمام فوایدی که برای ما به ارمغان می آورد به طور متعادل بهره می بریم.

بادام زمینی 26 درصد پروتئین گیاهی، ویتامین B1، E و نیاسین را تامین می کند. یکی از میوه هایی است که بیشترین پروتئین را دارد.

بادام زمینی سرکه ای به خصوص سرشار از پتاسیم و کم سدیم است، البته تا زمانی که نمک به آن اضافه نشود. حاوی مقادیر قابل توجهی فسفر، کلسیم، منیزیم و آهن است. این غذاها یعنی مغزها و مخصوصاً بادام زمینی فواید زیادی برای سلامتی افراد دارند.