روفرشی 6 متری زربافت که هرگز نیاز به شست و شو ندارد

در میان بسیاری از تصمیماتی که هنگام انتخاب روفرشی 6 متری زربافت باید گرفته شود، رنگ و طرح در واقع جنبه های نهایی هستند. ابتدا تصمیمات مهمی در مورد نوع یا انواع روفرشی مناسب برای پروژه شما گرفته می شود و انتخاب های شما بر جنبه هایی مانند زمان تحویل، هزینه، کیفیت، دوام و در نهایت گزینه های طراحی تاثیر می گذارد.

کاشی های دیوار به دیوار را انتخاب کنید یا روفرشی؟ ساخت و ساز پرزدار، بافته یا سوزنی؟ دانش ساخت و ساز فرش می تواند به شما در تصمیم گیری های مهم در مرحله مشخصات، مرحله خرید و به ویژه مرحله چیدمان پروژه کف سازی کمک کند.

خرید روفرشی کاری نیست که هر روز انجام دهید و دوست دارید یک روفرشی جدید برای چند سال دوام داشته باشد. فراتر از رنگ و احساسی که دارد، بیشتر مردم روفرشی می خواهند که شیک، بادوام، مقاوم باشد و بتواند زندگی روزمره را تحمل کند.

خوب است کمی در مورد سبک ها و ساختارهای مختلف روفرشی بدانید تا بتوانید تشخیص دهید که هر نوع روفرشی برای کدام اتاق در خانه شما مناسب تر است.

نام روفرشی های بربر برگرفته از سبک حلقه دستباف است که از شمال آفریقا نشات می گیرد. آنها با دوام با شخصیت فراوان ناشی از لبه های روشن یا ضخامت روفرشی که احساس روستایی ایجاد می کند.

روفرشی های بربر اغلب از پشم یا ترکیب‌های غنی از پشم ساخته می‌شوند و یک انتخاب محبوب برای پله‌ها، فرود و اتاق خواب هستند. تمیز کردن آنها بسیار آسان است، زیرا لکه‌های ریخته شده روی سطح فرش می‌نشینند، بنابراین اگر سریع آن را تمیز کنید، کمتر در الیاف فرو می‌روند. روفرشی های بربر به دلیل ماهیت انعطاف پذیر و سختی که دارند برای مناطق پر رفت و آمد مناسب هستند.