زنی خاک اره نخل را داخل شامپویش ریخت

خاک اره نخل اره که اساساً به عنوان ضایعات چوبی صنعتی آلوده کننده محیط زیست به شمار می رود، می تواند به کالایی با ارزش تبدیل شود که از سه جهت تولید، انرژی و بهره برداری کشاورزی مورد توجه قرار می گیرد.

خاک اره در یک گاز ساز با جریان بالا و تحت یک منبع محدود هوا سوزانده می شود تا گاز تولید کننده که اکسید کربن II و هیدروژن به عنوان اجزای اصلی است به دست آید.

خاک اره و سایر مواد زیست توده به نسبت های معینی مخلوط می شوند، سپس به یکدیگر متصل می شوند و به صورت بلوک های کوچکی به نام بریکت در پالت قرار می گیرند.

همچنین در نظر گرفته شد که این ماده با مخلوط کردن آن با هضم حیوانی یا خاکستر چوب و کربنات کلسیم برای تشکیل کودها، کمپوست می شود. خاک اره و براده های چوب را می توان برای تخته خرده چوب و همچنین تولید روغن استفاده کرد.

خاک اره تکه کوچکی از چوب است که هنگام بریدن با اره از چوب به صورت پودر می ریزد. به عبارت دیگر، خاک اره اساساً ضایعات ذرات ریز موجود در صنایع اره‌سازی، کارخانه‌های خمیر و کاغذ و همچنین صنایع تبدیلی چوب به‌ویژه در بخش جنوبی نیجریه در حجم بسیار زیادی به صورت کپه و عمدتاً سوخته است. منجر به آلودگی محیط زیست می شود.

خاک اره به طور کلی به عنوان ضایعات چوبی صنعتی در نظر گرفته می شود که محیط زیست را آلوده می کند. اما می تواند به عنوان یک کالای با ارزش در صنایع تولید تخته های چوبی، مصالح ساختمانی سبک مانند قفسه ها، تابلوهای اعلانات، ورق های دیوار و سقف تبدیل شود.

خانه های متحرک به عنوان عایق در سیستم برودتی و حفظ سرما در صنایع انرژی به عنوان سوختی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم برای تولید گاز چوب، بریکت، گلوله و غیره سوخته می شود. در این صفحه.