ساعت های خانگی در زمان قدیم

ژنرال واشنگتن یکی از آنها را داشت. این یک ساعت کنجکاو به نظر می رسد.

از پشت زخم شده است، زیرا هیچ سوراخ کلیدی اندازه لباس بافتنی نوزاد روی صورت وجود ندارد و کلیدها ممکن است روی پایه دیده شوند.

با محفظه ای شیشه ای پوشانده شده بود، از برنج ساخته شده بود و یک تاج گل برنجی زیبا روی صفحه حک شده است. اکنون در موزه ملی واشنگتن است.

این باید زمان‌دار خوبی بوده باشد، زیرا یکی از ویژگی‌های ژنرال ساعت چوبی واشنگتن سرعت عمل بود. او بیش از یک ساعت را به عنوان یادگاری به دوستانش هدیه داد.

چندین ساعت در مجموعه شاه ادوارد فقید توسط Lepaute، ساعت‌ساز مشهور فرانسوی، متولد 1709، درگذشته 1787 وجود دارد. ساعت های برجکی خود را که پنج تای آن را تنها برای موزه لوور برپا کرد.

آنها با استفاده از جریان هوا و فن زخمی شدند، روشی که اخیراً احیا شده است. بسیاری از ساعت‌های او در جعبه‌های فوق‌العاده، اورمولو و تزئینات فراوان قرار داده شده بودند.

ارتفاع آن شش فوت و هشت اینچ است، بدنه‌ای از آبنوس با پایه‌های طلایی، و ساعت دوازده ماه با یکی می‌رود. سیم پیچی. این آونگ شبکه ای دارد که ثانیه ها را می زند.

ساعت های خانگی:

ساعت‌هایی که ما عمدتاً به آن‌ها علاقه‌مندیم، ساعت‌هایی میوه آرایی سیب برای استفاده خانگی هستند و قدیمی‌ترین ساعت‌هایی که ما داشتیم از انگلستان آمده بود.

در سال 1600 ساعت‌هایی با قیمت متوسط و برای استفاده مردم عادی ساخته می‌شد. این ساعت ها توسط ساعت‌های «قفس پرنده»، «فانوس» یا «پایه تخت» را نام می‌برد.

یک مثال عالی در شکل io از یک ساعت فانوس برنجی در حالت اولیه، ماهی قزل آلا ساخته شده توسط جورج کلارک، لندن، 1632، و بعد از آن آورده شده است.

هنوز زمان عالی را نگه می دارد. بسیاری از این ساعت‌ها به اینجا راه پیدا کردند که توسط سازندگان انگلیسی یا هلندی ساخته شده‌اند. آثار برنجی با صفحه منقوش یا حکاکی شده است.

  • منابع:
    1. THE OLD CLOCK BOOK
  • تبلیغات: 
    1. آدرس خانه ویلایی گلزار لو رفت!
    2. استفاده از صدف معدنی برای رفع شکستگی پا
    3. تولید انواع کاشی با برند های متفاوت
    4. روش کاشت صحیح درخت بادام هندی