قیمت کیت اینترلوکین 6 | مشاوره انتخاب محصول | Interleukin 6 | IL-6

Interleukin 6 (IL-6) ELISA Kit
Human, Rat, Mouse

کیت اینترلوکین 6

کیت اینترلوکین 6 (IL-6) الایزای انسانی و حیوانی شامل انواع رت Rat، موش Mouse، گاوی و … از کمپانیهای معتبر اروپایی و آمریکایی با در نظر گرفتن ایمن ترین زنجیره انتقال محصول و رعایت استاندارد های جهانی حمل مواد دارویی و تحقیقاتی در کوتاهترین زمان ممکن در دسترس اساتید، محققان و دانشجویان گرامی قرار خواهد گرفت.

 

کیت اینترلوکین 6 - (Interleukin 6 (IL-6
کیت اینترلوکین 6 – (Interleukin 6 (IL-6

 

سایتوکاین و اینترلوکین چیست ؟

سایتوکاین ها (Cytokine)، یک سری مولکول از جنس پروتئین هستند که از سلولهای مختلف بویژه سلولهای سیستم ایمنی و دفاعی بدن انسان در واکنش به یک عامل تحریکی تولید میشوند. این مولکولها قادرند ماکروفاژها و لنفوسیت های B را فعال کرده و آنها را علیه سلولهای سرطانی در بدن به واکنش وادار سازند. سایتوکاین ها با توجه به عملکرد و سلولهای مبدایی که از آنها آزاد میشوند به زیر گروههایی از جمله اینترلوکین، اینترفرون، کموکاین و … تقسیم میشود.

اینترلوکین ها بطور کلی در سیستم ایمنی بدن ایفای نقش کرده و از لنفوسیت ها ترشح میشوند. تعداد این مولکولهای پروتئینی بسیار زیاد میباشد که از جمله آنها میتوان: اینترلوکین 6 (IL-6)، اینترلوکین 1 (IL-1)، اینترلوکین 2 (IL-2)، اینترلوکین 4 (IL-4)، اینترلوکین 10 (IL-10)، اینترلوکین 12 (IL-12)، اینترلوکین 17 (IL-17)، اینترلوکین 20 (IL-20)، اینترلوکین 21 (IL-21)، اینترلوکین 22 (IL_22)، اینترلوکین 23 (IL_23) و … را نام برد.

 

کیت اینترلوکین 6 - (Interleukin 6 (IL-6
کیت اینترلوکین 6 – (Interleukin 6 (IL-6

 

اینترلوکین 6 (IL-6) چیست ؟

اینترلوکین 6 (IL-6)، سایتوکاینی است که در سیستم ایمنی بدن بیشتر خاصیت التهابی دارد و عمدتا از ماکروفاژها آزاد میشود. بنابراین در آزمایشگاهها و مراکز تحقیقاتی از IL-6 برای تشخیص و اندازه گیری پارامترهای التهابی و ضد التهابی بیماریها و فرآورده های دارویی استفاده میکنند.

 

کیت الایزای اینترلوکین 6 (IL-6)

کمپانی های سازنده مواد و محصولات تحقیقاتی، در تهیه کیت های اینترلوکین از آنتی بادی مونوکلونال ضداینترلوکین مورد نظر بصورت “کوت شده در پلیت” برای شناسایی مولکولهای اینترلوکین در انواع مایعات از جمله سرم، پلاسما، مایع مغزی-نخاعی (CSF) و … استفاده میکنند. انواع استانداردها، محلول ها از جمله محلول شستشو دهنده و متوقف کننده، بافرها، سوبستراها و … از دیگر محتویات این کیت های تحقیقاتی محسوب میشوند.

این کیت ها اغلب در سایزهای 48 تستی و 96 تستی ارائه میشوند که برای انواع نمونه های انسانی (Human) و حیوانی مانند (رت Rat، موس Mouse، گاوی و …) متفاوت خواهد بود.

اساتید، محققین و دانشجویان گرامی میتوانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص انواع برندهای آمریکایی، اروپایی و چینی کیت های الایزا با ما در ارتباط باشند.

 

کیت اینترلوکین 6 - (Interleukin 6 (IL-6
کیت اینترلوکین 6 – (Interleukin 6 (IL-6