مردی نرم کننده لباس یوموش را به جای شیر از گاو خود میدوشد

تصاویر آغوشی دنج روی بطری های نرم کننده لباس یوموش  همه ما را در هنگام خرید به سمت این محصول می کشاند. چه کسی در پایان روز لباسشویی لباس های نرم و نرم نمی خواهد؟

اما از خود بپرسید: آیا باید از نرم کننده پارچه استفاده کنم؟ در این مقاله، مزایا و معایب استفاده از نرم‌کننده، ضروری بودن آن و برخی جایگزین‌ها را مورد بحث قرار خواهیم داد.

نرم کننده پارچه لازم نیست. می تواند باعث تجمع روی لباس و کاهش کیفیت جذب شود. عطرهای مصنوعی همچنین باعث سردرد و مشکلات تنفسی می شوند.

جایگزین های سازگار با محیط زیست برای نرم کننده پارچه شامل ½ فنجان جوش شیرین، توپ های خشک کن خانگی، یک توپ تنیس و هوا خشک کردن لباس های شما در بیرون است.

اگر از نرم کننده پارچه استفاده کرده اید، با دلایل اصلی علاقه مردم به آن آشنا خواهید شد. اما برخی از معایب مهم نرم کننده پارچه نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

اگرچه ما بر روی نرم کننده مایع تمرکز می کنیم، اما دو نوع دیگر وجود دارد: ورق های خشک کن و توپ های خشک کن. این سه نوع نرم کننده لباس بسیار متفاوت به نظر می رسند اما در روز لباسشویی نقش های مشابهی دارند.

نرم کننده مایع پارچه برای از بین بردن بو و نرم کردن لباس ها عالی است. نرم کننده مایع در طول چرخه آبکشی اضافه می شود و می تواند استاتیک و چین و چروک را کاهش دهد.

این گران‌ترین نوع از سه نوع است که اغلب با مواد شیمیایی ساخته می‌شود که می‌تواند پوست شما را تحریک کند.

همچنین – نرم کننده مایع روی لباس ها تجمع می یابد. به گفته اتحادیه مصرف کنندگان در ایالات متحده، این باعث می شود خطر آتش سوزی بالاتری نسبت به دو نوع دیگر داشته باشد.

ورق های خشک کن جایگزین ارزان تری برای مایع هستند. آنها راحت و سبک هستند، بنابراین می توانید به راحتی آنها را در هنگام سفر به خشکشویی یا در کیف خود ببرید.

می توانید ورق های خشک کن را با لباس های خیس خود در خشک کن خود قرار دهید.

با این حال، آنها یک پوشش فیلم دارند که می تواند داخل خشک کن شما را لکه دار کند، فیلتر را مسدود کند و پرز بیشتری روی لباس های شما باقی بگذارد.