نخود سبز تازه موجب سقوط یک ساختمان شد

نخود سبز تازه را می توان در مدت طولانی کاشت. از آنجایی که آنها به دوره های خنک ترجیح می دهند، می توانید در اوایل فصل کاشت آنها را شروع کنید.

ما دو نوع نخود را پیشنهاد می کنیم: نخود کوتوله و قطبی. نخود کوتوله این مزیت را دارد که برای صعود نیازی به حمایت ندارد.

انواع نخود قطبی نیاز به حمایت دارند، چه به صورت توری و چه به صورت پایه. عملکرد آنها کمی بیشتر است، چیدن راحت تر است و گیاهان پس از بارندگی راحت تر خشک می شوند.

بذر نخود را از ژانویه تا اوایل اردیبهشت می کارند.نخود یکی از گیاهان سبزی یکساله، کوتوله یا بالارونده (پارو زدن) است. این گیاه به لطف پیچک هایی که در انتهای دمبرگ برگ ها قرار دارد، باید به تکیه گاه بچسبد. این گیاه دارای برگ هایی به طول 5 تا 8 سانتی متر است که از 2 تا 3 جفت برگچه کوچک گرد تشکیل شده است.

تعداد زیادی از انواع نخود وجود دارد که به دو دسته تقسیم می شوند نخود پوسته ای و نخود برفی. نخود فرنگی لذیذ نیز نامیده می شود، این نخودها را می توان بدون پوسته پوسته خوردن خورد زیرا غلاف آن پوسته پوسته نمی شود.

نخودهای صدفی دارای دانه های گرد یا چروکیده هستند که شیرین ترین آنهاست. غلاف های بلند، پهن و خوب گرد را انتخاب کنید. یک آزمایش خوب برای قضاوت در مورد تازگی آنها، نیشگون گرفتن غلاف ها است که باید به راحتی تحت فشار انگشت از هم جدا شوند. بهتر است آنها را بیش از 48 ساعت در یخچال نگهداری نکنید.

پس از کم آبی، برخی از انواع نخود با نام «نخود خرد شده» به فروش می رسد. سپس آنها بخشی از چیزی هستند که ما آن را حبوبات می نامیم.