پیرزنی پوشیدن شلوار لی زنانه مارک زارا آرزوی بچگی آن بود

کدام شلوار جین برای من مناسب است؟ آیا این مدل شلوار جین می تواند با من حرکت کند؟ آیا این شستشو با لباسی که من می پوشم مطابقت دارد؟ راهنمای ما در مورد انواع شلوار لی زنانه مارک زارا را بخوانید و قبل از خرید جفت بعدی خود همه چیزهایی را که باید بدانید.

شلوار جین دیگر غذای جانبی یک لباس نیست: با انتخاب گسترده ای از مدل های پاها، شستشوها و مارک های جذاب برای خرید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که لباس مناسب خود را پیدا کنید.

از استایل های گشاد و دوست پسر گرفته تا لباس های صاف و لاغر، راهنمای ما در مورد همه چیز جین را بخوانید و شلوار جین مناسب خود را پیدا کنید.

بعد از یک شلوار جین که در سطح جهانی جذاب هستند و از روز تا شب کار می کنند؟ شلوار جین راسته برای نشستن روی کمر یا بالای کمر شما بریده می شود و دارای یک خط ساق صاف از باسن تا مچ پا است که باعث می شود یک سبک همه کاره برای هر دو مدل صاف یا پاشنه پا باشد.


نکته استایل سردبیر مد: «به یک شکل کلاسیک و بی‌معنی برگردید تا از سر کار تا آخر هفته ببینید. مربی یا لوفر؟ این تماس شماست به معنای واقعی کلمه همه چیز پیش می رود.”پیدا کردن یک شلوار جین که هم جذاب و هم راحت باشد با یک مدل ساق گشاد آسان است.

یک جایگزین راحت برای شلوار، آن‌ها طوری بریده می‌شوند که مستقیماً از باسن به یک ساق بلند بیفتند و اگر سبک‌های بغل کردن را دوست ندارید، عالی هستند.
نکته استایل سردبیر مد: «به‌روزرسانی امروزی در یک کمد لباس، می‌توانید با کفش‌های کتانی ضخیم یا زنانه با کفش‌های پاشنه بلند بداخلاق شوید».

از زمانی که کیت ماس شلوار جین تنگ را به ما معرفی کرد، ما شیفته خود شدیم. شلوار جین لاغر را با الاستین برش دهید، ران‌ها و ساق پا را در آغوش می‌گیرد تا یک تناسب ساده و راحت ایجاد کند و حسی خنک و مدرن به کمد لباس‌های روزمره بدهد.
نکته استایل سردبیر مد: «جین پوست دوم هنوز هم موجود است. برای راحتی نهایی به دنبال مدل های کمر بلند باشید.