کاشی و سرامیک بهرنگ در یک خانه قدیمی کشف شد

اگر به دنبال تنوع هستید، کاشی و سرامیک بهرنگ همه چیز را دارد. کاشی‌های کف مدرن بسیار قابل تنظیم هستند و رنگ‌ها، الگوها، مواد و بافت‌های بی‌پایانی برای صاحبان خانه وجود دارد.

بیش از ده ها نوع کاشی کف وجود دارد که برخی از گزینه های محبوب از جمله کاشی های سرامیکی، کاشی های چوب پنبه ای، کاشی های شیشه ای، کاشی های سنگی و کاشی های وینیل لوکس وجود دارد.

وقتی شروع به تغییر رنگ ها و الگوها می کنید، امکانات واقعا بی پایان هستند.کفپوش نقش مهمی در فضای خانه ایفا می کند و گزینه های کفپوش کاشی اغلب بادوام و پایدار هستند و به جبران هزینه های بالای بازسازی و نگهداری کف کمک می کنند.

برخی از انتخاب ها دارای ردپای زیست محیطی کوچکتر با مواد پایدارتر هستند. اگرچه انواع خاصی از کفپوش کاشی ممکن است شباهت هایی داشته باشند، اما چندین تفاوت متمایز نیز وجود دارد.

بیایید به گزینه‌های مختلفی که برای ایجاد ایده‌های کفپوش کاشی شما در دسترس است، بپردازیم.کاشی و سرامیک از ماسه، محصولات طبیعی و خاک رس قرمز یا سفید ساخته می شود و سپس در کوره پخته می شود.

کاشی و سرامیک می تواند لعاب دار یا بدون لعاب باشد، اگرچه کاشی و سرامیک لعابدار گزینه محبوب تری است. کاشی‌های سرامیکی براق دارای سطحی شیشه‌ای هستند، در حالی که کاشی‌های سرامیکی بدون لعاب دارای روکش مات و بافت بیشتری هستند و از کاشی‌های سنگی تقلید می‌کنند.

به دلیل دوام کاشی و سرامیک و توانایی آن در مقاومت در برابر لکه ها، بوها و باکتری ها، گزینه ای ایده آل برای حمام، آشپزخانه، ورودی، رختشویی و حمام است.

کاشی‌های سرامیکی لعاب‌دار داخلی معمولاً بین ۵۰ دلار تا ۷ دلار در هر فوت مربع هزینه دارند، در حالی که کاشی‌های سرامیکی بدون لعاب بسته به اندازه، معمولاً حدود ۲ دلار در هر فوت مربع هزینه دارند.

کاشی و سرامیک عمر طولانی دارد، اغلب 20 سال یا بیشتر دوام می آورد، اما نصب آن بسیار سخت و دشوار است. این فرآیند معمولاً شامل نصب یک لایه سیمان، چسباندن کاشی‌ها به یک تخته پشتی و سپس پر کردن فضای بین کاشی‌ها با دوغاب است.