کودکی ترشی خیار شوید را به جای آبمیوه می خورد

درست کردن ترشی خیار شوید خانگی عالی همه با انتخاب و پرورش انواع خیار شور مناسب شروع می شود.خیار یکی از محبوب ترین گیاهان سبزی است که در حیاط خلوت کاشته می شود.

و یکی از دلایلی که تعداد زیادی از آنها رشد می کنند؟ البته برای تهیه ترشی های ترد و خوشمزه!اگرچه هر گونه خیار را می توان ترشی کرد، اما انواع زیادی برای این فرآیند مناسب تر است.

خیار اساساً یکی از بستگان نزدیک خیار است. اما این خیار بسیار بلند و سفت نیست که در خواربار فروشی پیدا کنید و در سالاد قرار دهید. خیار نوعی خیار خاص است. آنها نوعی هستند که اغلب برای ترشی استفاده می شود.

کلمه Gherkin در اصل از گورکن هلندی به معنای خیار ترشی کوچک گرفته شده است. با شروع با شوید تازه، دانه خردل و شیشه، هر کسی می تواند یک خیار کوچک را به ترشی بچه تبدیل کند.

کجای دنیا هستید مهمترین عامل در پاسخ به این سوال است. دانستن اینکه تفاوت مهمی بین «ترشی» و «ترشی» وجود دارد نیز به این سؤال مربوط است.

اگر از کسی در بریتانیا “ترشی” بخواهید، به احتمال زیاد یک شیشه غذای کنسرو شده به شما می دهند. ترشی فرآیندی است که در آن غذاها در آن پخته شده و با سرکه نگهداری می شوند. این همچنین برای بسیاری از کشورهای دیگر که معمولاً انگلیسی در آنها صحبت می شود، مانند نیوزلند، استرالیا و ایرلند صادق است.

بنابراین، اکنون تفاوت بین ترشی و ترشی را به کلی ترین معنای آن می دانید. چند عارضه دارد. به عنوان مثال، “گرکین” به عنوان نام یک خیار ترشی استفاده می شود.

اما یک خیار مکزیکی از نظر فنی خیار نیست. در همان خانواده سبزیجات قرار دارد. اما خود به عنوان خیار طبقه بندی نمی شود.

(برای پیچیده تر کردن همه چیز، این ها به عنوان “خیار ترش مکزیکی” نیز شناخته می شوند). بنابراین، اگر به دلیل سردرگمی و ناامیدی خود را در این مقاله پیدا کرده اید، قطعا تنها نیستید.