پارچه رو مبلی های مازراتی طرح برجسته متنوع

آیا می خواهید مبل شما برجسته باشد یا پارچه کرپ مازراتی ترکیب شود؟ رنگ پارچه مبل می تواند تفاوت چشمگیری در اتاق ایجاد کند و یک ایده محبوب اتاق نشیمن این است که با انتخاب پارچه روکشی با رنگ روشن، لهجه ای جسورانه ایجاد کنید.

پایین دست؟ طراحی مجدد یک طرح رنگ در اطراف دشوارتر خواهد بود.

رنگ‌های روشن علائم را سریع‌تر پارچه لحاف تشک عروس جدیدنشان می‌دهند، بنابراین اگر عاشق مبل‌هایی با رنگ کم‌رنگ شده‌اید، مطمئن شوید که روکش‌های قابل جابجایی و قابل شستشو دارد یا حداقل مطمئن شوید که روکش‌ها از قبل برای دفع لکه‌ها آماده شده‌اند.

یک راه میانی خوب یک مبل خاکستری یا مایل به رنگ است. هر دو به راحتی در هر طرح رنگی قابل استفاده هستند و به اندازه کافی تیره هستند تا لکه ها و علائم را پنهان کنند.

با انتخاب پارچه ای با بافت، علاقه خود پارچه مازراتی را افزایش دهید و آن را با لوازم جانبی قابل تعویض و روشن، مانند کوسن ها و پرتاب های رنگارنگ تغییر دهید.

6. الگو، راه راه یا پارچه اثاثه یا لوازم داخلی ساده؟
مبل راه راه آبی و سفید با کوسن های راه راه و ساده

اگر خانواده‌ای پرجمعیت از مبل شما استفاده زیادی می‌کنند، یک گزینه طرح‌دار، هر چند ظریف، در پنهان کردن نشت‌های تصادفی بهتر خواهد بود.

اگر فکر می کنید ممکن است از الگوی خود خسته شوید پارچه مبلی و روکش ها به راحتی قابل جدا شدن هستند، ارزش این را دارد که در هنگام خرید مبل میزان روکش های جایگزین را بررسی کنید – و اگر مقرون به صرفه است و فضای ذخیره سازی دارید، روی یک مجموعه اضافی و ساده تر سرمایه گذاری کنید.

اگر روکش هایی با رنگ روشن خریداری می کنید که ممکن است قبل از مبل شما نیز نیاز به تعویض داشته باشند، این کار به خوبی کار می کند.

  • منابع:
    1. Sofa fabrics: 12 tips for choosing the best upholstery for your furniture
  • تبلیغات: 
    1. تفاوت بادام زمینی با خشکبار در چیست؟
    2. سه کتاب بزرگ در مورد آموزش و پرورش
    3. با لاکچری ترین کلید پریز دنیا آشنا شوید
    4. تنوع دمپایی در بازار بسیار بالا می باشد