استتار سرباز عراقی با موتور برقی در جنگل آمازون

حالا نیمی از این افراد را روی قیمت موتور برقی بسیار حساس  هستند و همیشه دنبال مناسب ترین قیمت موجود در باار هستنند.

به جای اینکه مردم با چهار صندلی خالی رانندگی کنند، فقط فضای خود را اشغال می کنند، در نتیجه جریان ترافیک را کاهش می دهند و تجربه سفر سریع تری ایجاد می کنند.

در واقع، مطالعه‌ای که در کنفرانس ACEM در بروکسل ارائه شد، نشان داد که تغییر تنها 10 درصد از خودروها به موتورسیکلت‌ها، تراکم را تا 40 درصد کاهش می‌دهد و تغییر 25 درصدی به معنای عدم ازدحام است.

ترافیک توقف و شروع وحشتناک است، به خصوص از نقطه نظر مصرف سوخت. خودروهای استاندارد هنگام حرکت با سرعت ثابت بالای 50 مایل در ساعت به اوج بازدهی می‌رسند.

که اساساً خلاف آن چیزی است که رانندگی در یک شهر شبیه است. ترافیک در شهرها به شما این امکان را می دهد که تا 35 مایل در ساعت سرعت بگیرید و هر چند صد فوت توقف کنید.

این وضعیتی را با شکستن، بیکاری و شتاب زیاد ایجاد می کند. همه هدر رفت انرژی وحشتناک حداقل برای وسایل نقلیه گازسوز.

اما با موتورسیکلت های برقی، توقف و شروع سفر شهری همان چیزی است که آنها برای آن زندگی می کنند! هنگامی که در حالت بیکار هستند.

تقریباً هیچ انرژی هدر نمی دهند، و به لطف شکستن احیاکننده، توقف مکرر به این معنی است که در نهایت باتری خود را دوباره شارژ می کنند. در مورد هم افزایی صحبت کنید.

یکی از دلایلی که مردم از موتورسیکلت‌های سنتی دلهره دارند، این ایده است که آنها باید گیربکس متوالی را کنترل کنند. هر چیزی دستی تا حد زیادی در ایالات متحده از مد افتاده است.

اما در مورد موتورسیکلت های برقی اینطور نیست. با توجه به این واقعیت که آنها اساسا فقط یک دنده بزرگ دارند، نیازی به تعویض نیست! کار کردن با یک موتورسیکلت برقی به آسانی چرخاندن دریچه گاز برای حرکت و فشردن دریچه برای توقف است. ساده تر نمی تواند باشد