استفاده از چرم رومبلی برای کالبد شکافی

برندهایی که از چرم رومبلی تایید شده توسط گروه کاری چرم (LWG) استفاده می‌کنند، ادعا می‌کنند که کالاهای چرمی پایدار و شفاف‌تری ارائه می‌دهند.

اما فرآیند ممیزی و صدور گواهینامه LWG در واقع چه چیزی را در نظر می گیرد و آیا چرم را برای سیاره بهتر می سازد؟

گروه کاری چرم (LWG) “گروهی از برندها، خرده فروشان، تولیدکنندگان محصولات، تولیدکنندگان چرم، تامین کنندگان مواد شیمیایی و کارشناسان فنی است که با هم کار کرده اند تا پروتکل نظارت محیطی را به طور خاص برای صنعت تولید چرم ایجاد کنند.”

این گروه تلاش می‌کند تا با ایجاد همسویی با اولویت‌های زیست‌محیطی، با ارائه بهترین شیوه‌ها و ارائه دستورالعمل‌هایی برای بهبود مستمر، پیشرفت در صنعت تولید چرم را ارتقا دهد.»

در حالی که برندهایی که از چرم دارای گواهی LWG استفاده می کنند اظهار می کنند که با تامین چرم با گروه، در تلاش برای بهبود قابلیت ردیابی چرم خود هستند، گواهی LWG فقط برای دباغی ها است.

یک برنامه چهار ساله شامل هشت ترم است و بر روی مفهوم سازی در زمینه طراحی و ساخت محصولات چرمی و لوازم جانبی تمرکز دارد. او می افزاید: «به دانش آموزان تخصص در زمینه طراحی، تولید و تجارت ارائه می شود.

یکی از دانشجویان سال سوم FDDI، نویدا، شوبانگی ساکسنا، گفت: “من همیشه مشتاق بودم که در زمینه ای خلاقانه حرفه ای را دنبال کنم، بنابراین دوره طراحی چرم مناسب بود.

در سه سال اخیر آموزش ساخت انواع کیف، لباس و کمربند را دیده ام.پس از گذراندن دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد در طراحی چرم، می توان به عنوان تحلیلگر تولید، فروشنده و طراح مشغول به کار شد و همچنین با برندهای معروف بین المللی مانند پرادا، گوچی و زارا به شرط داشتن خلاقیت و حس زیبایی شناسی استثنایی کار کرد.