کشف سس سیر دلپذیر در اقیانوس آرام

این سس سیر دلپذیر روی استیک و چیپس عالی است. ما آن را در طول تابستان در استرالیا زیاد داریم. با یک سالاد ترد خوب برای یک وعده غذایی فوق العاده سرو کنید.

به جای جعفری تازه می توان از جعفری خشک استفاده کرد.سس سیر خامه ای فقط از 6 ماده برای یک دستور سس ساده استفاده می کند که می خواهید با همه چیز از پاستا گرفته تا پیتزا استفاده کنید!

این سس سیر بوداده خامه ای خوشمزه بسیار خوش طعم است و در کمتر از 20 دقیقه آماده می شود.توم یک سس سیر خاور میانه ای پررنگ و خامه ای است که از سیر، روغن، آب لیمو و کمی نمک با کمی آب درست می شود.

می توانید این را با کمک غذاساز و یک تکنیک مهم به صورت فوری درست کنید.هنگامی که بر این دستور العمل سس سیر مسلط شدید، دسته های بزرگی برای نگهداری و استفاده به روش های مختلف درست خواهید کرد. حتما ایده های زیر را بررسی کنید!

من اعتقاد راسخ دارم که غذاهای اضافی مانند دیپ و سس است که یک وعده غذایی را به سطح بالاتری از لذیذ می رساند.

شما از قبل می دانید که من چقدر به چیزهایی مانند تاهینی، تزازیکی، هوموس و بابا گانوش علاقه دارم. و چندی پیش، من شما را با محمره، یک دیپ فلفل بوداده و گردو از سوریه آشنا کردم.

امروز، ما در مورد TOUM صحبت می کنیم! و اجازه دهید فقط بگویم، هنگامی که بر این دستور العمل ساده سس سیر 4 ماده ای تسلط پیدا کردید، از آن به روش های مختلف استفاده خواهید کرد. صاف، خامه‌ای و پررنگ است… فقط چاشنی مناسبی است که می‌تواند چند درجه بالا برود.