پیرمردی عرقیات روح افزا را سالگرد ازدواج به همسرش هدیه داد

هنگام تلاش برای کاهش وزن، تمرکز اغلب بر روی تعداد کالری های عرقیات روح افزا است که می خوریم و اینکه آیا غذا فرآوری شده یا کامل است.

البته، این عوامل مهم هستند اما راه‌های دیگری وجود دارد که می‌توانید سلامت و تلاش‌های خود را برای کاهش وزن با غذایی که می‌خورید تقویت کنید.

به طور خاص، گیاهان و ادویه‌هایی که استفاده می‌کنید می‌توانند طعم و مزه (بدون شکر یا نمک) اضافه کنند، خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش دهند و حتی متابولیسم شما را افزایش دهند.

در Ideal You Weight Loss، ما می دانیم که کاهش وزن چیزی فراتر از کالری دریافتی و دریافت کالری است. بدن ما پیچیده است و برنامه ما منعکس کننده آن است، با تمرکز بر روش هایی که می توانید متابولیسم خود را از ذخیره چربی به چربی سوزی تغییر دهید.

بدون نوشیدن یک شیک گچی یا خوردن یک نوار پروتئین خشک. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد 10 گیاه و ادویه مفید که می توانید برای سلامتی بهتر و کاهش وزن بیشتر در رژیم غذایی خود بگنجانید.

کاهش وزن یک روش تدریجی و روشمند است. ممکن است ماه ها طول بکشد تا وزن کم کنید و به اندام خود بازگردید. اما اگر به شما بگوییم که افزودن چند گیاه آیورودا خارق‌العاده به غذاهای مورد علاقه‌تان می‌تواند به شما در سوزاندن چربی‌ها کمک کند چه؟

بله، گیاهان و ادویه هایی که به راحتی در آشپزخانه شما در دسترس هستند، می توانند با افزایش متابولیسم به بدن شما کمک کنند تا چربی را سریعتر بسوزانید. آیورودا نقش بی نظیری در کاهش وزن دارد.

میراث غنی آیورودا و مزایای سلامتی ثابت شده در طول سال ها منتقل شده است. این روش طبیعی انواع گیاهان و ادویه ها را برای کاهش وزن توصیه می کند. در اینجا 5 گیاه آیورودا آورده شده است که اگر به صورت روزانه آنها را مصرف کنید، می توانند به کاهش وزن سریعتر کمک کنند.