با پوشیدن کفش اسکیت بزرگسال به آرزوهای خود برسید

کفش اسکیت بزرگسال درون خطی در چند سال اخیر به یک محبوبیت تبدیل شده است. با این حال، قبل از خرید اسکیت های داخلی جدید، باید به نحوه استفاده از آنها فکر کنید.

اسکیت درون خطی یک راه عالی برای آرامش در حین ورزش است، چه به صورت تفریحی و چه حرفه ای. اسکیت های شیب دار برای تعداد زیادی از فعالیت ها مناسب هستند و انتخاب یکی از آنها به عهده شماست.

همه چیز به این بستگی دارد که آیا شما یک اسکیت باز باتجربه هستید و می دانید از چه نوع اسکیت هایی بیشتر لذت می برید یا مبتدی هستید و هنوز سبک مشخصی ندارید.

همچنین مهم است که سطحی را که اغلب روی آن اسکیت می‌کنید در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن این الزامات، می توانید نوع اسکیت های جدید خود را انتخاب کنید.این اسکیت ها بیشترین استفاده را دارند.

اسکیت های درون خطی تناسب اندام برای اسکیت تناسب اندام و تفریحی طراحی شده اند. کنترل آنها آسان است، با کفش های راحت و تهویه مناسب.این نوع اسکیت ها عمدتاً توسط اسکیت بازانی که دوست دارند ترفند انجام دهند استفاده می شود.

آنها برای اسکیت خیابانی، پارک های اسکیت یا اسکیت روی موانع طراحی شده اند. اسکیت های خطی تهاجمی به راحتی قابل کنترل هستند و دارای چندین ویژگی ایمنی هستند. آنها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در هنگام پرش‌ها، پرش‌ها یا سرسره‌ها بار شدید را تحمل کنند.

اکثر اسکیت های خطی تهاجمی با UFS سازگار هستند (سیستم قاب جهانی) که به شما امکان می دهد قطعات را از تولید کنندگان دیگر خریداری کنید.

اسکیت های درون خطی متمرکز بر عملکرد برای مسابقه و تمرینات فشرده مناسب هستند. آنها برای استفاده مکرر و بار بالاتر طراحی شده اند.

اسکیت‌های سرعتی درون خطی اغلب با یک قاب بلند عرضه می‌شوند که روی کفش‌های تا مچ پا چسبانده می‌شود و ممکن است تا 5 چرخ را در خود جای دهد. آنها عمدتا برای اسکیت بازان با تجربه و حرفه ای مناسب هستند.