سرامیک شیشه ای با ورود افراد خانه رنگ آن عوض می شود

وقتی کسی به محصولات سرامیک شیشه ای برای خانه فکر می کند، کاشی های سرامیکی یا چینی ممکن است بلافاصله به ذهن خطور کند. اما محصولات کاشی شیشه ای یکی دیگر از گزینه هایی است که می توان برای پروژه های مختلف در نظر گرفت.

برای شروع، سه نوع اصلی شیشه برای سرامیک وجود دارد. در زیر لیستی وجود دارد که انواع مختلف آن را مشخص می کند، که عبارتند از کاشی شیشه ای ریخته گری، کاشی شیشه ای ذوب شده و کاشی شیشه ای پوشش داده شده.

سرامیک های شیشه ای ریخته گری در حالت مایع در دمای 1600 درجه فارنهایت یا بالاتر تشکیل می شوند. سطوح شیشه ای ریخته گری معمولاً موج دار یا کمی بافت با چین ها، حباب ها و چین های ذاتی هستند.

فرآیند ریخته‌گری رنگی را در سراسر قطعه تولید می‌کند، مشابه سنگ مرمر نه محصول سنگ طبیعی که برای میزها استفاده می‌شود، بلکه تیله‌های گرد کوچکی که در کودکی با آنها بازی می‌کردیم!


سرامیک های شیشه ای ذوب شده معمولاً از ورق شیشه ای ساخته می شوند که در اثر گرما تغییر یافته است. در طول فرآیند تولید، چندین لایه لعاب و مواد مشابه به صورت مرحله‌ای اضافه می‌شود که رنگ‌ها و الگوهای متفاوتی را به دست می‌دهد.

سطوح کاشی شیشه ای ذوب سرامیک های شیشه ای روکش دار از ورق شیشه ای ساخته می شوند که در دماهای پایین تر تغییر یافته اند. این کاشی‌ها دارای پوشش‌های رنگی هستند که روی پشت شیشه شفاف اعمال می‌شود که به رنگ‌های پوشش‌داده شده اجازه می‌دهد تا از طریق شیشه شفاف منتقل شوند.

از اینجا، کاشی های شیشه ای معمولاً بر اساس اندازه به زیر دسته ها تقسیم می شوند. فرمت بزرگ معمولاً بزرگتر از 3 اینچ در 3 اینچ در نظر گرفته می شود.

سرامیک های شیشه ای موزاییکی آنهایی هستند که بین ¾ اینچ x ¾ اینچ و کوچکتر از 3 x 3 اینچ هستند. مینی یا میکرو موزاییک ها کاشی هایی کوچکتر از ¾ “x ¾” هستند.