کاشی و سرامیک بهرنگ موجب ویران شدن لگوی بازی کودک 4 ساله شد

هر خانه ملغمه ای از مواد مختلف است کاشی و سرامیک بهرنگ یکی از مهمترین موارد در مورد دکوراسیون داخلی خانه است. بنابراین انتخاب کاشی مناسب برای نیاز، سبک زندگی و موقعیت مکانی شما در خانه برای همه صاحبان خانه مهم است.

در حالی که ما نمی‌توانیم برای شما انتخاب کنیم، می‌توانیم به شما کمک کنیم درباره گزینه‌های مختلف تصمیمی آگاهانه بگیرید.

برای این منظور، Livspace این راهنمای نهایی را برای شما به ارمغان می‌آورد که انواع کاشی‌ها، USP‌های هر کدام، مکان‌هایی که می‌توان از آنها استفاده کرد و نحوه نگهداری آنها را فهرست می‌کند.

کاشی و سرامیک اساساً از خاک رس قرمز، قهوه ای یا سفید که در کوره پخته می شود ساخته می شود. این نوع کاشی ها دارای تنوع شگفت انگیزی از رنگ ها و نقش ها هستند.

معمولاً آب و صابون برای تمیز کردن کاشی‌های سرامیکی لعاب‌دار کافی است. خطوط دوغاب آنها نیاز به تمیز کردن منظم دارند.

کاشی ها را همیشه با یک پارچه خشک خشک کنید زیرا خشک شدن با هوا باعث ایجاد لکه های آب روی آنها می شود و هرگز از اسید برای تمیز کردن کاشی های سرامیکی استفاده نکنید زیرا آسیب می بینند.

همچنین با 8 روش مختلف استفاده از کاشی های مراکشی که در اصل کاشی های سرامیکی هستند آشنا شوید.کاشی های چینی نیز از خاک رس با ماسه و فلدسپات ریز ساخته شده و در کوره پخته می شود.

اما آنها در دمای بالاتر پخته می شوند و آنها را متراکم تر و بادوام تر می کند.کاشی های شیشه ای شبیه کاشی های سرامیکی سنتی هستند اما شامل سیلیس در مخلوط می شوند.

در طی فرآیند انجماد، سیلیس و خاک رس ذوب می‌شوند و با هم ترکیب می‌شوند و ماده‌ای شیشه‌مانند را در داخل هر کاشی تشکیل می‌دهند. این به کاشی ها اجازه می دهد تا درخشندگی اصلی خود را حتی پس از چندین سال استفاده حفظ کنند.