زیتون سبز در شیراز منجر به درگیری مادرشوهر و عروس شد

چه از زیتون سبز در شیراز برای تزیین پیتزا استفاده کنید یا یک طعم شور به یک مارتینی کلاسیک اضافه کنید، زیتون افزودنی عالی برای مجموعه ای از غذاها و نوشیدنی ها است.

با طعم های مختلف از شیرین و کره ای گرفته تا ترش و شور، یک نوع زیتون وجود دارد که تقریبا برای هر موقعیتی مناسب است! در مورد اینکه زیتون ها از کجا آمده اند و چه چیزی این گونه های مختلف را متمایز می کند تا زیتون های عالی را برای شرکت خود انتخاب کنید، بیشتر بیاموزید.

اگرچه ممکن است از طعم معطر آن حدس نزنید، اما زیتون از نظر فنی میوه ای است. زیتون متعلق به خانواده ای از میوه ها به نام drupes است که به دلیل وجود حفره های سخت و سنگ مانندی که در مرکز آنها یافت می شود، اغلب به عنوان میوه های هسته دار شناخته می شوند.

این بدان معنی است که زیتون در واقع با میوه های شیرین مانند هلو، زردآلو و انبه مرتبط است!حفره های موجود در داخل زیتون، دانه های درخت Olea europaea است که بومی منطقه مدیترانه است.

زیتون یک عنصر مهم در غذاهای سنتی مدیترانه ای است، اگرچه امروزه در سرتاسر جهان رشد کرده و مصرف می شود. تخمین زده می شود که 90 درصد از زیتون های تولید شده در سراسر جهان برای تولید روغن زیتون استفاده می شود، در حالی که فقط 10 درصد آنها به زیتون سفره تبدیل می شوند.

زیتون ها به خاطر طعم بسیار خوش طعم، پیچیده و اغلب شور خود شناخته می شوند. علاوه بر طعم عالی، زیتون دارای فواید سلامتی نیز می باشد!

آنها سرشار از چربی های تک غیراشباع سالم هستند که به مبارزه با التهاب و حمایت از سلامت قلب کمک می کند. زیتون همچنین مملو از ویتامین E و سایر آنتی اکسیدان های سالم است که آنها را راهی عالی برای دریافت مواد مغذی روزانه شما می کند.