بچینگ سیار آلودگی هوای تهران را زیاد می کند

آیا می دانید که بچینگ سیار می تواند هزینه های ساخت و ساز شما را کاهش دهد.حمل و نقل بتن آماده به سایت شما می تواند هزینه ای غیر ضروری باشد.

اگر یک بچینگ پلانت سیار راه اندازی کنید، می توانید هزینه های حمل و نقل را کاهش دهید و در عین حال سیمان با کیفیت بالاتر را از بچینگ بتن در محل تولید کنید زیرا هر دسته به صورت تازه در محل تولید می شود.

هنگام حمل بتن از یک بچینگ پلانت خارج از محل، عوامل خارجی می توانند باعث تاخیر در تحویل شوند.گاهی اوقات به دلیل تاخیر زمانی، رانندگان جاده مجبور به رقیق کردن بتن می شوند و در نتیجه بتن بی کیفیت می شود.

در مقابل، کارخانه های بچینگ بتن متحرک به شما این امکان را می دهند که بتن را در عرض چند دقیقه پس از تولید به جایی که باید باشد تحویل دهید.

در طول این مسیرها، بتن شما به همان اندازه از عوامل خارجی مانند گرما و رطوبت محافظت می شود. بچینگ پلانت های بتن پر جنب و جوش و قدرتمند هستند.

شما می توانید یک کارخانه اختلاط بتن را در یک روز در سایت خود راه اندازی کنید. هنگامی که یک کارخانه اختلاط بتن راه اندازی می کنید، می توانید خروجی بتن خود را با نیازهای کار تنظیم کنید و سازگاری لازم را برای حداکثر استفاده از تولید بتن خود فراهم کنید.

چرخه ساخت کارخانه بچینگ متحرک کوتاه است، خط ساخت و ساز طولانی است، کاربران انتقال مکرر تجهیزات اختلاط بتن را برای دنبال کردن پردازش آن طراحی و توسعه می دهند.

بچینگ پلانت متحرک بتن TECNO اولین بچینگ پلانت سیار در بازار برای تولید RMC (Ready Mix Concrete) در کامیون میکسرها به طور مستقیم در محل است و نتیجه یک روند تکامل و بهبود مستمر است که تقریباً شرکت را درگیر کرده است.

20 سال. این سیستم برای نصب تنها در چند ساعت، بدون استفاده از جرثقیل، فونداسیون یا اتصال به زمین طراحی شده است. به لطف ابعاد فشرده و تطبیق پذیری چشمگیر، بچینگ پلانت های متحرک RMC (Ready Mix Concrete) سری TECNO در داخل ساختمان ها و تونل ها، بالای کوه ها و همچنین در مرکز شهرهای پر ترافیک، بین یخچال های طبیعی نصب شده اند.