زنی با خوردن قارچ طبیعی تصمیم گرفت از شنبه رژیم بگیرد

وقتی نوبت به انتخاب مواد مغذی برای وعده‌های غذایی‌تان می‌رسد، غذای ساده و قدیمی سفید رنگ فکر کنید نان سفید، برنج سفید و ماکارونی سفید سالم‌ترین تکرار را ندارد. اما یک خوراکی سفید رنگ وجود دارد که باید در بشقاب خود انباشته کنید: قارچ!

ماریان والش، متخصص تغذیه اهل فلوریدا، می‌گوید قارچ طبیعی چه در سالاد اسفناج، در سرخ‌کرده سرخ‌شده یا در املت تا شده باشند، یک خوراکی با طعم آجیلی و سرشار از مواد مغذی هستند.

والش توضیح می دهد: «قارچ ها حاوی سلنیوم و ارگوتیونئین هستند که آنتی اکسیدان های قوی هستند. آنها همچنین حاوی ویتامین های B و مس هستند که همگی از رشد گلبول های قرمز خون حمایت می کنند.

آنها حاوی بسیاری از مواد معدنی مانند سلنیوم، پتاسیم، مس، آهن و فسفر هستند که اغلب در غذاهای گیاهی یافت نمی شوند.یکی دیگر از چیزهای عالی در مورد قارچ بافت ها و طعم های جالب بسیاری وجود دارد که می توانید امتحان کنید، از پورتوبلوهای متراکم و گوشتی گرفته تا مرغ های خاکی چوبی و لوسترهای ظریف.

«همه قارچ‌ها دارای خواص مغذی قابل توجهی هستند، بنابراین اگرچه ممکن است برخی از آن‌ها بیشتر از دیگران تجلیل شوند، در پایان روز می‌توانید با انتخاب هر چیزی که در فروشگاه مواد غذایی محلی‌تان موجود است، متناسب با بودجه‌تان و منطقی‌ترین آن‌ها، از مزایای آن بهره ببرید. والش می‌گوید با دستوری که در حال پختن آن هستید.

طبق مطالعه ایالت پن در سال 2017، قارچ ها حاوی غلظت فوق العاده بالایی از دو آنتی اکسیدان، ارگوتیونئین و گلوتاتیون هستند. هنگامی که این آنتی اکسیدان ها با هم وجود داشته باشند، برای محافظت از بدن در برابر استرس فیزیولوژیکی که باعث ایجاد علائم قابل مشاهده پیری می شود (ترجمه: چین و چروک) بسیار سخت کار می کنند.