کیف سامسونت رمزدار هما موجب کشته شدن رئیس بانک تجارت شد

این کیف سامسونت رمزدار هما برای حمل پول نقد چند منظوره و کیسه‌های امنیتی قابل استفاده مجدد توسط یک مهر و موم امنیتی ویژه محافظت می‌شوند که به گیرنده اجازه می‌دهد بررسی کند که از زمانی که مهر و موم توسط فرستنده اعمال شده است، محتویات دستکاری نشده است.

مهر و موم های زیپ قفل از جنس ABS که یک پلاستیک بسیار قوی است تولید می شود.

برای باز کردن کیف سامسونت، گیرنده به سادگی مهر امنیتی مخصوص را می شکند و بسته شدن نوع زیپ را آزاد می کند. مهر و موم امنیتی شکسته هنگام دریافت کیسه یا کیسه نشان دهنده دسترسی غیرمجاز به محتویات در حین نگهداری یا حمل و نقل است.

برای استفاده مجدد از کیف سامسونت، با قرار دادن اقلامی که قرار است ارسال یا ذخیره شوند، زیپ بسته شده و مهر امنیتی جدیدی اعمال می شود.

کیف های سامسونت قابل استفاده مجدد Arno ما همراه با مهر و موم های امنیتی استفاده می شوند تا دستکاری آنها آشکار شود.

برای کاربردهای مختلف به عنوان مثال: صنعت خدمات مالی، سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ، خدمات زندان.آنها از پارچه نایلونی 1000 دنیر ساخته شده اند که با پوشش پلی اورتان برای ایجاد مقاومت در برابر آب به پایان رسیده است.

این ماده در اصل برای استفاده در جلیقه های ضد گلوله طراحی شده بود، بنابراین می توان گفت که کیف های بانکی قفل کننده شما برای محافظت ساخته شده اند!

ما همچنین بر دوام محصولات خود برای اطمینان از طول عمر استفاده با کیف های بانکی قفل دار خود تأکید می کنیم. این کیسه های قفلی با یک زبانه زیپی قالبی برای باز و بسته شدن راحت تر ساخته شده اند.