خوردن انجیر سیاه پلدختر موجب افزایش قد در نوزادان می شود

انجیر سیاه پلدختر تازه بسیار شکننده است.

به همین دلیل، انجیر محلی اغلب تنها انجیر تازه‌ای است که یک فرد می‌تواند بدون وارد شدن به دنیای نمونه‌های پژمرده و نیمه گاز گرفته بخرد (یا درست به اندازه آنهایی که قبل از رسیدن چیده شده‌اند!).

با این حال، یافتن انجیرهای محلی در خارج از کالیفرنیا می‌تواند مشکل باشد، حتی اگر می‌توان آن‌ها را در هر مکانی با دمای زمستانی که کمتر از 20 درجه فارنهایت پایین نمی‌آید، پرورش داد.

پس موفق باشید، مراقب باشید و چشمان خود را برای پنج نوع رایج انجیر (در اینجا لیست شده) در بازارهای نزدیک خود باز نگه دارید.

آیا از قبل انجیر دارید؟ این 10 دستور العمل سریع انجیر را بررسی کنید تا بیشترین استفاده را از آنها ببرید.

انجیر میوه ای است که از درخت انجیر به دست می آید. از نظر گیاه شناسی، انجیر یک میوه (مجموعه ای از میوه ها) است، بنابراین از نظر گیاه شناسی یک میوه نیست.

بیش از 750 گونه مختلف انجیر بین خوراکی و غیرخوراکی وجود دارد.

این میوه می تواند از غرب آسیا بیاید، اگرچه بعداً در سرتاسر دریای مدیترانه توزیع شد. معلوم است که انسان قبل از سال 9000 هجری قمری می دانسته و جمع آوری کرده است. ج

انجیر معمولاً بین 6 یا 7 سانتی متر طول و 4.5 تا 5.5 سانتی متر قطر دارد، البته اندازه آن بسته به نوع آن متفاوت است.

آنها با پوست ظریفی پوشیده شده اند که به نمای بیرونی آنها رنگ می دهد و بسته به تنوع می توانند رنگ های مختلفی از سبز، بنفش یا سیاه داشته باشند. پالپ با محتوای انرژی بالا گوشتی و با طعم شیرین شدید است.

در سواحل مدیترانه اسپانیا نام های مختلفی برای انجیر وجود دارد که به شکل، تنوع، اندازه و رنگ اشاره دارد.

آنها بسیار فصلی هستند و به راحتی در ماه های آگوست و سپتامبر در نیمکره شمالی یا فوریه و مارس در نیمکره جنوبی یافت می شوند.