آتل شبانه موجب فلج شدن یک بیمار در رستوران شد

وسیه ای که بیشتر به عنوان آتل شبانه شناخته می شود یک وسیله پزشکی سفارشی است که درد را تسکین می دهد و از بیماران در بهبودی آنها حمایت می کند.

متخصصین ارتوپدی ارتوتیست ما به شما خواهند گفت که این دستگاه کوچک چگونه ساخته شده و چه مزایایی دارد.

پزشک شما احتمالاً 1 تا 2 هفته بعد مجموعه دوم عکسبرداری با اشعه ایکس را تجویز خواهد کرد. این کار به این دلیل انجام می شود که استخوان ها در موقعیت صحیح ترمیم شوند.

بسته به محل شکستگی و پایداری آن، ممکن است نیاز به استفاده از گچ برای 3 تا 6 هفته داشته باشید. برخی از انواع شکستگی ها را می توان با پوشیدن یک آتل متحرک یا با بستن به انگشت مجاور که آسیبی ندیده محافظت کرد.

انگشت آسیب ندیده به عنوان “آتل متحرک” برای حمایت از انگشت آسیب دیده عمل می کند. تمرینات ملایم دست معمولاً بعد از 3 هفته شروع می شود.

برخی از شکستگی‌های دست نیاز به جراحی دارند تا قطعات شکستگی مجدداً تنظیم و تثبیت شوند. این شامل شکستگی های باز است که در آن قطعات استخوان از طریق پوست شکسته شده است.

پزشک شما برشی ایجاد می کند تا به جابجایی قطعات استخوانی در راستای طبیعی خود کمک کند. وسایل فلزی کوچک مانند سیم، پیچ، پین، منگنه و صفحات ممکن است برای نگه داشتن قطعات شکستگی استخوان در جای خود استفاده شوند.

این یک آتل بی حرکت یا موقعیت است که مستقیماً روی دست، مچ بیمار قالب گیری می شود. هدف این دستگاه پزشکی تجویزی تسکین درد مداوم است.
آتل با ماده خاصی ساخته شده است که یک صفحه ترموپلاستیک است که در دمای 70 درجه کار می شود. تحت تأثیر گرما، صفحه از حالت صلب به حالت انعطاف پذیر تغییر می کند تا قالب گیری شود.

وقتی شکل دست را گرفت دوباره سفت می شود و ارتوتیست برای ایجاد برش آن را برمی دارد.